Do zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- Kompleksowa obsługa i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami sektora B2B.
- Realizacja zamówień handlowych otrzymywanych drogą telefoniczną oraz e-mailową.
- Przyjmowanie oraz wyjaśnianie reklamacji od Klientów.
- Współpraca z innymi działami uczestniczącymi w przygotowaniu zamówień dla klientów.
- Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie.
- Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych WM.
- Współpraca z firmami transportowymi.
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie min. 3 lata na stanowisku związanym z obsługą klienta.
- Wykształcenie średnie (preferowane wyższe).
- Znajomość programu Comarch ERP XL lub pokrewnego do obsługi zamówień handlowych (warunek konieczny).
- Dobra znajomość MS Office.
- Dobra znajomość Google Docs (szczególnie Arkusze).
- Umiejętność współpracy w zespole.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji.
- Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne, samodzielność, dokładność, rzetelność, umiejętność organizacji pracy własnej.
Mile widziane:
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego, w mowie i piśmie.