Do zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- Koordynowanie procesów serwisowania, przeglądów i napraw.
- Podnoszenie jakości obsługi serwisowej.
- Kontakt z kluczowymi klientami.
- Tworzenie dokumentacji niezbędnej do pracy działu (protokoły, instrukcje itp.).
- Kierowanie podległym zespołem pracowników serwisu.
- Rozwój działalności serwisowej oraz optymalizacja procesów i efektywności.
- Rozpatrywanie reklamacji, ich klasyfikowanie oraz raportowanie wykonanych prac.
- Ścisła współpraca z innymi działami w firmie.
Nasze oczekiwania:
- Umiejętność zarządzania zespołem (motywowanie, rozliczania).
- Konsekwencja w działaniu, nastawienie na rozwiązywanie problemów.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Zorientowanie na cel, efektywność i sukces.
- Umiejętność skutecznej komunikacji.
- Prawo jazdy kategorii B oraz dyspozycyjność, celem odbywania delegacji służbowych (sporadycznie).
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętności posługiwania się dokumentacją techniczną będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie podstawowe oraz premia.
- Zatrudnienie na umowę o pracę.
- Niezbędne do pracy narzędzia.
- Pracę z najnowszymi technologiami w firmie nastawionej na rozwój.
- Dofinansowanie do karty MultiSport oraz opieki medycznej.
- Cykliczne imprezy integracyjne.
- Program poleceń pracowniczych.