Dofinansowania

Kontakt tel od pon. do pt. w godz: 7:00 - 15:00

Kierownik działu serwisu

Do zadań na tym stanowisku należeć będzie:

  • Koordynowanie procesów serwisowania, przeglądów i napraw.
  • Podnoszenie jakości obsługi serwisowej.
  • Kontakt z kluczowymi klientami.
  • Tworzenie dokumentacji niezbędnej do pracy działu (protokoły, instrukcje itp.).
  • Kierowanie podległym zespołem pracowników serwisu.
  • Rozwój działalności serwisowej oraz optymalizacja procesów i efektywności.
  • Rozpatrywanie reklamacji, ich klasyfikowanie oraz raportowanie wykonanych prac.
  • Ścisła współpraca z innymi działami w firmie.

Nasze oczekiwania:

  • Umiejętność zarządzania zespołem (motywowanie, rozliczania).
  • Konsekwencja w działaniu, nastawienie na rozwiązywanie problemów.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Zorientowanie na cel, efektywność i sukces.
  • Umiejętność skutecznej komunikacji.
  • Prawo jazdy kategorii B oraz dyspozycyjność, celem odbywania delegacji służbowych (sporadycznie).
  • Wysoka kultura osobista.
  • Umiejętności posługiwania się dokumentacją techniczną będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie podstawowe oraz premia.
  • Zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Niezbędne do pracy narzędzia.
  • Pracę z najnowszymi technologiami w firmie nastawionej na rozwój.
  • Dofinansowanie do karty MultiSport oraz opieki medycznej.
  • Cykliczne imprezy integracyjne.
  • Program poleceń pracowniczych.

Na co możesz liczyć dołączając do nas?

Zatrudnienie
na umowę o pracę

Niezbędne do pracy narzędzia

Swobodę działań
i decyzyjność przy jednoczesnym wsparciu

Pracę z najnowszymi technologiami w firmie nastawionej na rozwój

Dofinansowanie
do karty multisport
oraz opieki medycznej

Cykliczne
imprezy
integracyjne

Szkolenia
wewnętrzne
i zewnętrzne

Program
poleceń
pracowniczych

Aplikuj na to stanowisko

Załącz CV (wymagane)