Do zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- Prowadzenie procesów serwisowania, przeglądów i napraw.
- Obsługa klienta w zakresie pomocy technicznej (kontakt telefoniczny i mailowy).
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji napraw serwisowych oraz przepływu części.
- Serwis (uruchomienia, naprawy i konserwacje) urządzeń dostarczonych do serwisu, jak i w terenie.
- Rozwój działalności serwisowej oraz optymalizacja procesów i efektywności.
Nasze oczekiwania:
- Umiejętność skutecznej komunikacji i obsługi klienta.
- Motywacja do nauki.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Umiejętne rozwiązywanie problemów.
- Dyspozycyjność do pracy w terenie (odbywanie delegacji służbowych).
- Wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
- Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Zapewnimy pełne przeszkolenie oraz wdrożenie stanowiskowe.
- Możliwość zdobycia uprawnień (m.in SEP).
- Pracę wśród najlepszych w branży.
- Wsparcie techniczne i merytoryczne oraz regularne szkolenia branżowe.
- Atrakcyjny system wynagradzania z podstawą i przejrzystym systemem premii po okresie próbnym.
- Ogromną swobodę działań i dużą decyzyjność przy wsparciu przełożonego.
- Możliwość pracy z najnowszymi technologiami w branży grzewczej.
- Realny wpływ na rozwój firmy oraz możliwość awansu.
- Dofinansowanie do karty MultiSport oraz opieki medycznej (po okresie próbnym).
- Cykliczne imprezy integracyjne.