Dofinansowania

Kontakt tel od pon. do pt. w godz: 7:00 - 15:00

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. obsługi klienta

Do zadań na tym stanowisku należeć będzie:

  • Kompleksowa obsługa i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami sektora B2B.
  • Realizacja zamówień handlowych otrzymywanych drogą telefoniczną oraz e-mailową.
  • Przyjmowanie oraz wyjaśnianie reklamacji od Klientów.
  • Współpraca z innymi działami uczestniczącymi w przygotowaniu zamówień dla klientów.
  • Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie.
  • Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych WM.
  • Współpraca z firmami transportowymi.

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie min. 1 rok na stanowisku związanym z obsługą klienta.
  • Wykształcenie średnie (preferowane wyższe).
  • Znajomość programu Comarch ERP XL lub pokrewnego do obsługi zamówień handlowych (warunek konieczny).
  • Dobra znajomość MS Office.
  • Dobra znajomość Google Docs (szczególnie Arkusze).
  • Umiejętność współpracy w zespole.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji.
  • Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne, samodzielność, dokładność, rzetelność, umiejętność organizacji pracy własnej.

Mile widziane:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego, w mowie i piśmie.

Na co możesz liczyć dołączając do nas?

Zatrudnienie
na umowę o pracę

Niezbędne do pracy narzędzia

Swobodę działań
i decyzyjność przy jednoczesnym wsparciu

Pracę z najnowszymi technologiami w firmie nastawionej na rozwój

Dofinansowanie
do karty multisport
oraz opieki medycznej

Cykliczne
imprezy
integracyjne

Szkolenia
wewnętrzne
i zewnętrzne

Program
poleceń
pracowniczych

Aplikuj na to stanowisko

Załącz CV (wymagane)