Dofinansowania

Kontakt tel od pon. do pt. w godz: 7:00 - 15:00

Specjalista ds. obsługi klienta serwisu

Do zadań na tym stanowisku należeć będzie:

  • prowadzenie procesów serwisowania, przeglądów i napraw,
  • obsługa klienta w zakresie pomocy technicznej,
  • prowadzenie bieżącej dokumentacji napraw serwisowych oraz przepływu części,
  • serwis (uruchomienia, naprawy i konserwacje) urządzeń dostarczonych do serwisu jak i w terenie,
  • rozwój działalności serwisowej oraz optymalizacja procesów i efektywności,
  • rozpatrywanie reklamacji, ich klasyfikowanie oraz raportowanie wykonanych prac.

Nasze oczekiwania:

  • umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną,
  • konsekwencja w działaniu, nastawienia na rozwiązywanie problemów,
  • umiejętność skutecznej komunikacji,
  • gotowość do samodzielnej pracy w terenie oraz odbywania podróży (sporadycznie),
  • prawo jazdy kategorii B,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • zaangażowanie, kreatywność oraz chęć podejmowania nowych wyzwań,
  • nastawienie na rozwój, chęć zdobywania nowych umiejętności,
  • odpowiedzialność za powierzone zadania, terminowość.

Zapewniamy pełne przeszkolenie oraz możliwość zdobycia uprawnień (m.in. SEP)

Na co możesz liczyć dołączając do nas?

Zatrudnienie
na umowę o pracę

Niezbędne do pracy narzędzia

Swobodę działań
i decyzyjność przy jednoczesnym wsparciu

Pracę z najnowszymi technologiami w firmie nastawionej na rozwój

Dofinansowanie
do karty multisport
oraz opieki medycznej

Cykliczne
imprezy
integracyjne

Szkolenia
wewnętrzne
i zewnętrzne

Program
poleceń
pracowniczych

Aplikuj na to stanowisko

Załącz CV (wymagane)