Do zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- prowadzenie procesów serwisowania, przeglądów i napraw,
- obsługa klienta w zakresie pomocy technicznej,
- prowadzenie bieżącej dokumentacji napraw serwisowych oraz przepływu części,
- serwis (uruchomienia, naprawy i konserwacje) urządzeń dostarczonych do serwisu jak i w terenie,
- rozwój działalności serwisowej oraz optymalizacja procesów i efektywności,
- rozpatrywanie reklamacji, ich klasyfikowanie oraz raportowanie wykonanych prac.
Nasze oczekiwania:
- umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną,
- konsekwencja w działaniu, nastawienia na rozwiązywanie problemów,
- umiejętność skutecznej komunikacji,
- gotowość do samodzielnej pracy w terenie oraz odbywania podróży (sporadycznie),
- prawo jazdy kategorii B,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- zaangażowanie, kreatywność oraz chęć podejmowania nowych wyzwań,
- nastawienie na rozwój, chęć zdobywania nowych umiejętności,
- odpowiedzialność za powierzone zadania, terminowość.
Zapewniamy pełne przeszkolenie oraz możliwość zdobycia uprawnień (m.in. SEP)