Do zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- Obsługa klientów z rejonu: śląskie, opolskie, dolnośląskie, lubuskie.
- Aktywna sprzedaż produktów z oferty firmy (palniki, kotły, nagrzewnice, pompy ciepła, fotowoltaika).
- Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami.
- Prowadzenie szkoleń i prezentacji.
- Doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów.
- Sporządzanie ofert handlowych.
- Negocjacje warunków handlowych.
- Raportowanie działań.
- Praca w systemie: 1 dzień biurowy (poniedziałek), 4 dni pracy w terenie.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe (kierunek techniczny mile widziany).
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość języka angielskiego (będzie dodatkowym atutem).
- Gotowość do samodzielnej pracy w terenie oraz odbywania podróży służbowych na terenie wybranych województw.
- Kreatywność i indywidualne podejścia do klienta.
- Wysoka kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Uczciwość oraz sumienności w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
- Terminowość w realizacji zadań.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Atrakcyjny system wynagradzania z podstawą i przejrzystym systemem prowizji.
- Profesjonalne dwutygodniowe wdrożenie podzielone na część teoretyczną i praktyczną.
- Regularne szkolenia branżowe.
- Niezbędne do pracy narzędzia (laptop, telefon, samochód).
- Ogromną swobodę działań i dużą decyzyjność przy wsparciu przełożonego.
- Możliwość pracy z najnowszymi technologiami w branży grzewczej.
- Dofinansowanie do karty MultiSport oraz opieki medycznej.
- Cykliczne imprezy integracyjne.