Szkolenia zostały podzielone na 7 całodniowych spotkań, podczas których zostały omówione najważniejsze tematy, z jakimi na co dzień zmaga się każdy menadżer. Było to m.in. radzenie sobie ze stresem, inspirowanie i budowanie zaangażowania, określanie celów i priorytetów, motywowanie pracowników, czy budowanie z nimi odpowiednich relacji. Wiedza ta jest bardzo rozbudowana i by ją w pełni zrozumieć konieczna jest praktyka. Szkolenia były wiec w dużym stopniu interaktywne. Zawierały zadania, zagadki i gry, w które nasza kadra menadżerska bardzo się zaangażowała. Pozornie proste i przyjemne ćwiczenia w formie prac zespołowych dały możliwość wyłapywania własnych błędów popełnianych na co dzień. Największym problemem okazało się m.in. przerywanie sobie, czy zbyt emocjonalne wyrażanie opinii. Rzetelne i wnikliwe wykonywanie poszczególnych ćwiczeń i zadań miało na celu poprawę tych umiejętności.